کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

عزیزی خادم: ریاست تاج غیرقانونی است| چطور از نتیجه حکم باخبری؟

  • کد خبر: ۱۶۴۹۹۱
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
عزیزی خادم: ریاست تاج غیرقانونی است| چطور از نتیجه حکم باخبری؟
عزیزی خادم، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادعای اخیر تاج را رد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال بعد از مصاحبه‌ای که تاج انجام داد و مدعی شد قاضی حکم را به سود او برگردانده، این اظهارات را به زبان آورد تا مشخص شود، پرونده شکایت عزیزی خادم از رئیس فعلی فدراسیون فوتبال وارد فاز جدیدی شده است. عزیزی خادم به ابراز تعجب از اظهارات تاج گفت: «چگونه امکان دارد وقتی دادگاه حکمی را به طرفین اعلام نکرده، ایشان از حکم باخبر است؟ اگر صحت داشته باشد که واقعا یک فاجعه است. بنده روایت‌های اخیر تاج را قبول ندارم و صحت و سقم آن را زمان مشخص می‌کند. یادم است به خاطر موضوعاتی قرار شد آقای کامرانی‌فر هم جلسه‌ای با قاضی داشته باشند. این شکایت اصلا فوتبالی نیست و به رعایت مفاد اساسنامه ربط دارد. براساس مقررات اداری ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری بوده که دادگاه آن را پذیرفته و در صلاحیت خودش دیده است. دادگاه این را به جریان انداخته و طرفین هم دعوت شده‌اند. فدراسیون فوتبال اساسنامه‌ای دارد و ما بر اساس آن شکایت کرده‌ایم. من هم در فوتبال فعالیتی ندارم و به همین دلیل شکایت کردم. یک سال و نیم قبل همان موقع از اعضای هیات رئیسه به کمیه اخلاق شکایت کردم که رسیدگی نشد. موضوعی که مشخص هم بود و سوءگیری آن‌ها برای مردم هم مشخص شد. مسئله بعد هم انتخاب وکلاست که هر دو طرف وکیل داشتیم و در دادگاه چنین مسائلی مطرح نشد.»

عزیزی خادم در ادامه افزود: «بحث بعدی تهدید آقای تاج است که خودش غیرقانونی روی صندلی نشسته و براساس پروژه‌ای که تعریف کردند و غیرقانونی بنده را با بهترین عملکرد تاریخ فوتبال و برخلاف اساسنامه عزل کردند. جالب اینجاست روابط غیرفوتبالی که ایشان با آن‌ها به AFC تهدید می‌کند برای آینده فوتبال خطرناک است. مگر من عضو فوتبال هستم که ایشان تهدید می‌کند؟ روابط غیرفوتبالی ایشان با ارکانی که اسمشان را می‌آورد برای آینده فوتبال خطرناک است و از این روابط فقط وقتی استفاده می‌کند که جایگاه خودش در خطر است. فقط در جای شخصی استفاده می‌کند. تا به حال ایشان کجا قدمی برای فوتبال برداشته؟»

رئیس سباق فدراسیون فوتبال با ناراحتی شدید از رفتار‌های تاج گفت: «اینجا یک مسیر قانونی دارد که در کشور مشخص است. من تا لحظه آخر به دنبال گرفتن حقم است. کسانی باید بترسند که احکام قضایی‌شان آمده و منتظرشان است. آن‌ها باید بترسند که پرونده قضایی دارند و به دنبال لابی برای لغزش‌هایشان هستند. زمان همه چیز را مشخص می‌کند. الآن جای ما برعکس شده و کسی که براساس یک پروژ غیرقانونی، غیرمنطقی، غیرمشروع و غیراخلاقی وارد فدراسیون شده و حالا من باید سکوت کنم و اجازه شکایت به مراجع قضایی هم نداشته باشم! این کجای قانون است؟ من به کجا باید شکایت کنم؟ تو که کمیته اخلاقت یک سال و نیم است با فشاری که آوردی و همان افرادی که تو را آوردنت جوابم را نمی‌دهد. من به کجا باید شکایت کنم؟ کمیته اخلاق یک سال و نیم به شکایت من رسیدگی نمی‌کند و غیراخلاقی رای می‌دهد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->